tirsdag 12. oktober 2010

Alt og ingenting...

Nå er piffen igang her, og jeg driver rundt hele huset akkurat nå. Soverommet vårt som enda ikke har fått lister, begynner å komme seg. Så snart er det tid for en liten shoppetur *glede* :-D
Men det vil jeg ikke vise frem helt riktig enda... Har knota fælt med de listene, men nå gikk det som smurt! Endelig har vi lært oss det og, og det kommer man langt med! Ingen oppussing som blir fin uten lister!

Her er litt av det som har skjedd, selvom det ikke er stort! Hehe...

Pultens gamle kjellerdager er over, og har endelig fått komme opp i varmen på Noah`s rom




Finner stadig nye ting i kjelleren, merkelig nok *flire*
Er bare litt i tvil om jeg skal male den. Den er godt brukt til malekrakk, og har derfor noen skrammer og malingsflekker. Men synes likevel den er litt søt som den er jeg, eller!?



Nå skal jeg male fort over en annen ting før det er sengetid. Har nemlig oppdaget at det finnes liten "malerulle", og er veldig ivrig. Det blir jo faktisk pent nå!!!


Klem Trude:)

1 kommentar:

Villasol sa...

Så flott det blir. Pulten fikk jo en ekstem forandring!
Synes den krakken hadde litt sjarm slik den er jeg :)
Lykke til videre med maling! Utrolig hva man har i kjelleren :)

Klem Ingunn