torsdag 21. oktober 2010

En høstdag

Vi legger en vellykket bursdagsfeiring bak oss, og er tilbake i hverdagen. Jeg føler jeg ikke får gjort noe annet enn å vaske og ordne uka før sånne dager med masse besøk.
Så nå kan vi endelig slappe av igjen.

Gårsdagen gikk bort på raking av løv, så i dag fikk jeg gjort noe jeg har hatt lyst til lenge.
Ta på barna strikkeklærne sine og gå ut å ta bilder av dem. Potensielle julekort var vel tanken bak det hele. Men etter å ha fått ett par greie bilder, ser jeg at vi må ut en tur til en dag. På ett annet sted der det ikke er en sandkasse i nærheten av...Er nok for glad i strikkeklærne dems til at de skal havne oppi der!

Ut av denne bilde gutten...
og denne sure jenta...


Fikk vi til disse to bildene...
Fargene stemmer jo ikke helt med jula, men i svart-hvitt eller serpia hadde vel ingen sett det. Men savner en nisse og annen bakgrunn blandt annet. Så vi får prøve en gang til:)

Nå er det vel snart på høy tid å legge ut bilder av sovrommet vårt, som vi har pusset opp i eviglang tid. Så kanskje jeg skal love bort en snik-peek i morgen;)

Ha en fin kveld:)

Klem fra Trude

3 kommentarer:

Gammel stil sa...

Såååå søte bilder:) Nydelige unger <3

Klem:)

Trude sa...

Tusen takk, koselig å høre:)

Klem

Jannes lille sted sa...

Hei☺

Takk for den koselige hilsenen inne hos meg!
Så søte bilder av noen skjønne barn! Herlig ☺
Og kjempekoselig at du har lyst til å følge meg!
Ha en fin helg
Klem Janne Merethe♥