onsdag 27. oktober 2010

Stooor forandring - huset

Har ryddet i litt skaper her og funnet igjen en gammel minnepenn med bilder fra den gamle dataen. Der fant jeg ett bilde av hvordan huset så ut før vi overtok det. Vil si det er en stor forandring, hvitmaling og nye vinduer gjør sitt for å si det sånn. Skulle gjerne vist bilder fra andre siden av huset og, men fakta er det at jeg aldri tok bilder av den siden, så jeg må scanne over fra prospektet. Skal teste om den funker enda jeg så jeg får gjort det og:)

Bildet tatt fra bilen etter vi hadde kjøpt det. Hadde mange turer hvor vi kjørte forbi for å diskutere hva vi skulle gjøre her.


Bilde fra i fjord sommer, før de tre små vinduene ble til ett i glassbyggerstein

Slik ser det ut nå! Glassbyggerstein var ikke akkurat min favoritt, men praktisk siden det er bad der.

Er fortsatt igjen en hel del å gjøre her før det er ferdig.
Drømmen min er å få ett påbygg som inneholder større gang, og en del til kjøkken.
En koselig spiseplass på kjøkkenet er ikke å forakte!

Men nå, er det kjelleren vi må få litt orden på først. Huset er på litt i overkant av 100 kvm,
 og kjeller med full høyde på samme størrelse.
Vi har begynt å rydde og kaste litt skrot vi ikke har bruk for, samt å slå ut noen dørkarmer.
Kanskje det skjer noe der snart? :))

Ha er strålende dag,
Klem Trude:)

Ingen kommentarer: