fredag 24. september 2010

Gutterom

Jeg har lyst til å fikse litt på rommet til veslegutten i huset. Og jeg ser litt for meg hvordan jeg vil ha det. Men synes overgangen mellom smågutt -og storgutt rom er litt vanskelig. Ole Brumm på veggen er visst for barnslig for en 5 åring har jeg fått høre. Men vil ikke tøffe det ut heller.
Jeg har startet med å male bokskapet hans hvitt, og skal fortsette med samme farge på en skrivepult han skal få og en ny tv-benk.

Tenker litt mørkere farger (grå/blå/svart) på interiøret der. Og må si jeg liker alt med stjerner på. Sett meg ut knagg i stjerne og lekekasser med samme motiv. Kunne tenkt meg noen wallstickers også, men finner ingen som har stjerner i variable størrelser. Noen som vet om en nettbutikk som har det?

Desverre ikke noe før-bilde av bokskapet, men her er resultatet!
Forelsket meg i dette teppet på ferie i Sverige:)

God helg:)

Ingen kommentarer: