lørdag 18. september 2010

Hei igjen:-D

Nå er det jammen en god stund siden jeg har blogget!
Sommeren kom over oss, og vi hadde det vel for travelt med å kose oss ute, og nyte den herlige tiden. 
Har vært på en helgetur til campingen Daftø i Sverige med mange gode venner, og hatt ei knalluke i Tyrkia med familien.
En perfekt sommer i mine øyne!

Nå er deb forøverig over, og høstmørket kommer over oss alle. Men jeg må innrømme at jeg liker tiden frem til jul. Ingenting er som å gå en tur på kvelden og kjenne den rene lukta av høst. Dessuten har vi jula å se frem til, og jeg gleder meg så til å begynne å pynte og kjøpe julegaver. Pynting er kanskje litt tidlig, men uansett, noe å se frem til;)

God helg alle sammen:)

2 kommentarer:

Villasol sa...

Velkommen tilbake :) Koselig familie bilde.
Gleder meg til jul ja. Pynte litt i hjemmet og gaver ikke minst!
Ha en fin kveld!

Klem Ingunn

Trude sa...

Takk takk! Må nok bli flinkere til det her, vet jeg:)

Det er først når jula har vært, vi kan glede oss til sommeren igjen:)