onsdag 12. mai 2010

Litt shopping:)

I dag har jeg og min kjære storesøster Ingunn på Villasol  vært på shopping. Alltid moro med litt nytt, og ikke minst ha alt klart til 17 mai-habitten til veslemor i huset. Forrige uke fikk vi tak i sølje og skaut, så eneste som manglet var ny strømpebukse. Ikke til å forstå hvor fort strømpebuksene her i huset blir stygge!

Sølje, skaut og strømpebukse til Minamor.
"Onepiece" av en litt finere variant til meg? (Følte at jeg prøvde på meg en forstørret variant av Mina`s selebukse, men de ser så fine ut på alle andre).
Ellers ble det ett par duker, 6 kaffekopper, en stor "H", søtt skilt, telys-holder og bokstavene "bah", de manglet -tèn.

Er så heldig at vi har fått ett kaffebord og to stoler av Ingunn. Pusset over det så fort jeg fikk det ut av bilen og satte det på plass. Planen er å male det.


Ha en koselig kveld,

Trude Andrea:)





Ingen kommentarer: