lørdag 29. januar 2011

Jenterom

Jula har visst gått sin gang, og vi er snart igang med februar. Deilig, for sola titter frem som aldri før, og jeg føler energien komme tilbake. Føler meg igrunn som bjørnen, og skulle gjerne gått i dvale selv i vinterhalvåret.

Det har skjedd veldig lite her den siste tiden. Men forrige uke satte jeg igang med å lage en tallerkenhylle til minstemor som hun skulle ha bøkene sine i. Her er noen bilder av Mina`s rom;

 Måtte såklart ha postkasse hun også, men til sommeren skal den på lekestua som jeg planlegger å få opp!

 Kan ikke si den ble helt som planlagt, men...noe ble det da:)


I dag sitter jeg fast i sofaen med to små sjuketroll. Oppkast er ikke min sterke side, men med klesklype på nesa, skal jeg fikse det en tidlig lørdagsmorgen og!

God helg:)

Ingen kommentarer: