søndag 17. oktober 2010

Litt nytt:)

Denne hylla var opprinnelig blå, eller rettere sagt KNALL blå. Den stod ensomt forlatt i kjelleren da vi kjøpte huset. Og med litt hvitmaling har den nå fått komme opp i varmen på kjøkkenet. Jeg snudde den på hodet, så den lille pynten som er på den skulle vises bedre. Ingen her i huset som hadde vært høye nok til å se den på toppen. Hehe... Uansett, kjempe førnøyd:)

Da vi var i Tyrkia hadde jeg så fryktelig lyst til at noen skulle tegne ett familiebilde av oss. Men de få turene vi var i byen var slitsomme nok fra før. Så på hotellet vi bodde på var det en fotobutikk, og vi bestilte time til å ta bilder av oss. Fikk med oss en cd hjem med masse bilder, og jeg redigerte dette til å se tegnet ut.
Rett og slett elsker det bilde, og det har nå fått en liten velkomstplass i gangen.

Løper opp fra havet
Orginalen
Og til slutt, men ikke minst, blidfisen min på morrakvisten:)
 Nå svingte akkurat storesøster inn på gårdsplassen vår, så jeg får gi meg;)

Ha en riktig god søndag!

Ingen kommentarer: